Friday, October 19, 2012

Balik Raya Haji

KTMB Padang Besar
Assalamualaikum... Tak sabar2 pulak rasa nak balik kampung halaman nie. 12 jam perjalanan dari KL Sentral ke Padang Besar. Lama jugak la rasanya tapi nasib baik dapat beli tiket tempat tidur. Selesa la sikit. Bangun dari tidur je dah nak sampai. Memang best juga naik train nie bagi aku kalau nak compare dengan bas nie. Harga agak mahal sikit dari bas. Mungkin sebab tempat tidur kot.

Pejam-celik2 dah 7 minggu belajar dekat UiTM nie untuk sem3 dan nak masuk mid-sem dah. Test 1 pun ada yang belum buat lagi. Bertambah busy la aku lepas cuti nei dengan assingment lain yang bakal datang. Adoiiii.. :( Rasa macam kena plan siap2 nak buat apa dekat rumah nanti sebab selalu je balik rumah macam x buat apa.
Cuti seminggu kalau duduk rehat je memang x berbaloi. Pikir2... Aaaa... balik ajar adik aku yang nk SPM. Entah apa la yang aku sempat ajar dia nanti.. Harap2 SPM dia boleh la dapat ok sikit.

Satu family aku dah ada dekat umah kecuali aku. Lambat sikit lak aku balik. Kakak aku siap balik bawa souvenir dekat adik2 aku. Aku sowang je x dapat. Sedyh... ala.. x kesah pun. Nak nanti beli sendiri... hehehe.. Ok setakat nie saje aku nak citer.. Thank you to all my reader.. Vroooommmm..... o0o..

No comments :