Wednesday, February 19, 2014

Dalam Kenangan 2013

Lama pulak menyepi dari blog nie.. Sibuk sangat plus malas nk update blog.. Haha.. Akhirnya dapat jugak aku refresh blog nie bagi nampak stylo skit.. hikhik.. Nie aku nk update gambar kenangan tahun lepas 2013 yang aku tak upload lg.. Aku nk wat blog nie macam album simpan gambar aku dengan kengkawan semua. Tua-tua nanti boleh la nk tunjuk kat anak-anak dengan cucu-cucu zaman pak masa muda-mudi dlu.. Hehe.. Jom layan...

Team futsal rumah aku
dari kiri nunez, amri yahya, nazmi faiz, lampard (bukan nama sebenar)

Port biasa dekat tasik sek 7.. Geng Tasik
Gotong-royong bersih rumah

Apa macam dapur bujang ?
Lagi gambar team futsal rumah aku

Berfutsal di kala malam hari
Kem L.E.A.D (Leadership.Exploration.And.Development) 
di Pusat Latihan UiTM Kampung Gajah









Nie aku nk tambah sikit gambar dengan pelajar baru




Oraite dh upload gambar kenangan 2013.. Harap tahun nie ada lagi event best-best.. See u soon.. Vrooooommmm...

No comments :